Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Didactica si Pedagogica Teoria si metodologia instruirii. Teoria si metodologia evaluarii - Elena Tiron, Tudor Stanciu

35,00 Lei

Editura: Didactica si Pedagogica

Autor: Elena Tiron, Tudor Stanciu

Pagini: 280

Anul publicării: 2019

ISBN: 978-606-31-0783-2

Stoc epuizat
Cod Produs: 9786063107832 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
"Lucrarea are o adresabilitate bine determinata, de introducere a studentilor, care vor sa urmeze o cariera didactica, in principalele aliniamente tematice legate de didactica, respectiv in teoria instruirii si a evaluarii. Lucrarea se bazeaza pe procesarea si valorizarea unor repere bibliografice pertinente, de ultima ora, propunand o sinteza de inalta tinuta teoretica, epistemologica, didactica. Tematica abordata, ce respecta programa cuvenita in comunitatea psihopedagogilor, este inovativa, dar si racordata la specificul unui public linta care este mai atras de sistematicitate, exactitate si parcimonie explicativa (studenti de la facultatile tehnice, ingineri-profesori etc.). Autorii ne propun o lucrare bine construita, in care argumentatile si expficatile converg spre o buna pozitionare didactica din partea receptorilor (activism, raportare critica etc.). Din perspectiva didacticizarii continuturilor, avem de a face cu un exemplu de organizare conceptuala si explicativa, ce conduce la o facilitare a incorporarii si procesarii informatiilor de catre cititori. De asemenea, remarcam si un inspirat echilibru dintre p. irtea textuala si imagistica grafica, dintre explicit si implicit, dintre inchiderea si deschiderea interpretativa."
"Lucrarea are o adresabilitate bine determinata, de introducere a studentilor, care vor sa urmeze o cariera didactica, in principalele aliniamente tematice legate de didactica, respectiv in teoria instruirii si a evaluarii. Lucrarea se bazeaza pe procesarea si valorizarea unor repere bibliografice pertinente, de ultima ora, propunand o sinteza de inalta tinuta teoretica, epistemologica, didactica. Tematica abordata, ce respecta programa cuvenita in comunitatea psihopedagogilor, este inovativa, dar si racordata la specificul unui public linta care este mai atras de sistematicitate, exactitate si parcimonie explicativa (studenti de la facultatile tehnice, ingineri-profesori etc.). Autorii ne propun o lucrare bine construita, in care argumentatile si expficatile converg spre o buna pozitionare didactica din partea receptorilor (activism, raportare critica etc.). Din perspectiva didacticizarii continuturilor, avem de a face cu un exemplu de organizare conceptuala si explicativa, ce conduce la o facilitare a incorporarii si procesarii informatiilor de catre cititori. De asemenea, remarcam si un inspirat echilibru dintre p. irtea textuala si imagistica grafica, dintre explicit si implicit, dintre inchiderea si deschiderea interpretativa."
 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!