Marketing - strategii concurentiale

17,40 Lei

ISBN: 978-973-749-115-

Anul publicării: 2007

Editia: I

Pagini: 192

Editura: Editura Universitară

Autor: Anca Cruceru

Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU-162 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Unde se gaseste
  • Autori
  • Review-uri (0)

"Concept economic bine cunoscut, concurenţa capătă noi valenţe atunci când se încearcă înţelegerea acestui fenomen prin prisma marketingului, a conceptelor şi metodelor specifice acestei ştiinţe. Deoarece concurenţa joacă un rol extrem de important în procesul de implementare a strategiilor de marketing, am considerat a fi utilă conceperea acestei lucrări din perspectiva unui demers strategic ce trebuie avut în vedere de către managerii şi specialiştii în marketing, care îşi desfăşoară activitatea în cadrul unor pieţe globale, dinamice şi puternic concurenţiale.[…] Această carte se recomandă studenţilor ce studiază marketingul, celor ce urmează programe de masterat în domeniul marketingului, precum şi celor ce doresc să se familiarizeze cu strategiile şi tacticile de marketing adoptate de către marile organizaţii în condiţiile unei competitivităţi din ce în ce mai puternice." Anca Francisca Cruceru

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Anca Cruceru

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!