Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Publica Clienti pe viata. Cum sa transformi cumparatorul ocazional intr-un client pe viata. Editia a II-a - Carl Sewell, Paul B. Brown

-5%
27,94 Lei 26,54 Lei

Editura: Publica

Autor: Carl Sewell, Paul B. Brown

Editia: a 2-a

Pagini: 288

Anul publicării: 2015

ISBN: 978-606-722-035-3

Stoc epuizat
Cod Produs: 9786067220353 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Autori
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
Clienti pe viata este un proiect al editurii Publica, sustinut de Autonom.

Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes. Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru primesc.

Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea, dar si viitorul. Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata.

„Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevarata bijuterie!” Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School

„Cartea anului… modul in care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici. Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati – si sa actionati imediat.” Tom Peters

O carte pe care o citesc toti angajatii Autonom, pe care o recomandam cu drag celor care isi pretuiesc clientii si doresc sa livreze servicii peste asteptari.
Dan Stefan, Executive Director Autonom Rent-a-Car
Carl Sewell este urmasul unuia dintre cei mai bine cotati dealeri de masini din Statele Unite. Afacerea lui a crescut de la o cifra de afaceri de zece milioane de dolari in anul 1968 la aproape un miliard, in prezent. Unul dintre principalele motive care au condus la aceasta crestere impresionanta este importanta acordata serviciilor excelente oferite clientilor sai. Carl Sewell traieste in Dallas, Texas.

Paul B. Brown, fost scriitor si editor la Business Week, Financial World, Forbes, si Inc., locuieste in Duxbury, Massachusetts. El tine frecvent prelegeri pe tema serviciilor oferite clientilor.

Clienti pe viata este un proiect al editurii Publica, sustinut de Autonom.

Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes. Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru primesc.

Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea, dar si viitorul. Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata.

„Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevarata bijuterie!” Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School

„Cartea anului… modul in care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici. Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati – si sa actionati imediat.” Tom Peters

O carte pe care o citesc toti angajatii Autonom, pe care o recomandam cu drag celor care isi pretuiesc clientii si doresc sa livreze servicii peste asteptari.
Dan Stefan, Executive Director Autonom Rent-a-Car

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!