Managementul relaţiilor cu clienţii. Manual de studiu-individual

-27%
26,98 Lei   19,70 Lei

ISBN: 978-606-591-439-1

DOI: 10.5682/9786065914391

Anul publicării: 2012

Editia: I

Pagini: 60

Editura: Editura Universitară

Autor: Ion Ionescu, Emilia Pascu, Anca Andreia Vasile

Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU-10179 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Autori
  • Review-uri (0)
Ion Ionescu
Emilia Pascu

Este doctor in Economie si titular, in cadrul Facultatii de Management Turistic si Comercial din Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir, Bucuresti, al disciplinelor Fundamentele stiintei marfurilor, Marfuri alimentare si siguranata consumatorului si Designul si estetica marfurilor. Activitatea stiintifica a autoarei este concretizata in titluri precum: Expertiza marfurilor, Designul ai estetica marfurilor, Managementul relatiei cu clientii, Marfuri alimentare si siguranta consumatorului etc. in calitate de autor si co-autor, precum si numeroase articole si alte studii, ce acopera sfera calitatii produselor si serviciilor  cu accent pe securitatea consumatorilor si crearea unei relatii de lunga durata cu clientii.


Anca Andreia Vasile

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!