Fundamentarea strategiei microeconomice

-27%
24,08 Lei   17,58 Lei

ISBN: 978-973-749-106-0

Anul publicării: 2006

Editia: I

Pagini: 240

Editura: Editura Universitară

Autor: Gheorghita Caprarescu

In stoc
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9789737491060 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Unde se gaseste
  • Autori
  • Review-uri (0)
Lucrarea se adresează studenţilor economişti, masteranzilor şi practicienilor interesaţi de o abordare interdisciplinară a organizaţiilor de comerţ, turism şi servicii, în viziunea managementului strategic. Metodologia pe care ea o conţine poate fi utilizată pentru elaborarea lucrărilor de seminar sau a celor de licenţă, dar şi pentru fundamentarea strategiei microeconomice a firmelor de comerţ, turism şi servicii. Testele finale sunt concepute în vederea pregătirii pentru seminare sau examene.
  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Gheorghita Caprarescu

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!