ISBN: 978-606-28-0264-6
DOI: 10.5682/9786062802646
Publisher year: 2015
Edition: I
Pages: 246
Publisher: Editura Universitara
Author: Corina Radulescu
Plecand de la faptul ca instituÈ›ia publica nu-si defineste imaginea in acelasi mod ca o organizaÈ›ie privata in lucrarea de faÈ›a ne-am propus sa raspundem la cateva intrebari: Ce este imaginea instituÈ›iei publice? In ce consta managementul ei? Care este misiunea comunicarii instituÈ›ionale? Care sunt elementele ce modeleaza imaginea unei instituÈ›ii publice (indicatorii de imagine)? Cum pot organizaÈ›iile – prin crearea unor sigle, semnaturi, caractere ale literelor etc. eficiente si adecvate – sa se doteze cu adevarate sisteme de semne identitare si de recunoastere? Care sunt virtuÈ›iile unui bun logo? Care sunt instrumentele cele mai utilizate in sectorul public in relaÈ›iile cu media? Care sunt avantajele dar si dezavantajele folosirii Internetului in sectorul public? Media electronica respecta regulile de baza proprii sectorului public (identificarea clara a emiÈ›atorului, arhitectura si model de navigare adaptat la toata populaÈ›ia etc.)? Ce sunt reprezentarile sociale si in ce fel ordoneaza ele percepÈ›ia cetaÈ›enilor despre o instituÈ›ie publica?
Customer Support Monday - Friday, between 8.00 - 16.00
0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro