Va intereseaza mersul reformei universitare? Vreti sa realizati cursuri atragatoare?
Lucrarea QUO VADIS, ACADEMIA?Repere pentru o reforma de profunzime in invatamantul superiorva ofera jaloane pentru tendintele noi din mediul universitar european si autohton. in paginile cartii veti gasi informatii despre Procesul Bologna, respectiv despre parghiile constructiei unui spatiu academic european comun, precum si despre receptarea acestora in momentul implementarii schimbarilor in universitatile romanesti.
QUO VADIS, ACADEMIA? va sugereaza totodata modalitati de inovare a predarii invatarii evaluarii in segmentul academic: noi perspective in relatia profesor-student, optiuni si mecanisme pentru formularea componentelor unui curriculum care sa jaloneze un proces de invatamant consonant cu societatea cunoasterii, idei pentru construirea si derularea unor cursuri care sa stimuleze invatarea studentilor, repere pentru dezvoltarea unor parteneriate de cercetare. La finalul cartii veti gasi si mecanisme de proiectare si implementare a unui curriculum centrat pe competente pentru formarea initiala a profesorilor. Anexele va ofera mai multe detalii privind: documentele europene care se refera la Procesul Bologna, liste de verificare pentru elaborarea unei programe de studiu si a probelor de evaluare, un catalog al cursurilor intr-o formula modulara de organizare a curriculumului universitar si multe alte informatii utile.
Va intereseaza mersul reformei universitare? Vreti sa realizati cursuri atragatoare?
Lucrarea QUO VADIS, ACADEMIA?Repere pentru o reforma de profunzime in invatamantul superiorva ofera jaloane pentru tendintele noi din mediul universitar european si autohton. in paginile cartii veti gasi informatii despre Procesul Bologna, respectiv despre parghiile constructiei unui spatiu academic european comun, precum si despre receptarea acestora in momentul implementarii schimbarilor in universitatile romanesti.
QUO VADIS, ACADEMIA? va sugereaza totodata modalitati de inovare a predarii invatarii evaluarii in segmentul academic: noi perspective in relatia profesor-student, optiuni si mecanisme pentru formularea componentelor unui curriculum care sa jaloneze un proces de invatamant consonant cu societatea cunoasterii, idei pentru construirea si derularea unor cursuri care sa stimuleze invatarea studentilor, repere pentru dezvoltarea unor parteneriate de cercetare. La finalul cartii veti gasi si mecanisme de proiectare si implementare a unui curriculum centrat pe competente pentru formarea initiala a profesorilor. Anexele va ofera mai multe detalii privind: documentele europene care se refera la Procesul Bologna, liste de verificare pentru elaborarea unei programe de studiu si a probelor de evaluare, un catalog al cursurilor intr-o formula modulara de organizare a curriculumului universitar si multe alte informatii utile.