Propuneri manuscrise: info@editurauniversitara.ro:  0745 204 115     

Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 / Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783     

Editura Emia Metodica predarii limbii si literaturii romane Clasele I-IV. Cu limbile de predare ale minoritatilor nationale. Editia a II-a - Corneliu Craciun

-15%
81,90 Lei 69,62 Lei

Editura: Emia

Autor: Corneliu Craciun

Editia: a 2-a

Pagini: 248

Anul publicării: 2017

ISBN: 978-973-753-386-9

In stoc
Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 9789737533869 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Cuvant inainte
  • Unde se gaseste
  • Review-uri (0)
"O chestiune care trebuie stabilita cu claritate si ale carei concluzii trebuie respectate cu fermitate este de a determina ce se invata in scoala, din punctul de vedere al predarii limbii romane. Facem precizarea ca ata punerea problemei, cat si raspunsurile, au valabilitate in ceea ce priveste predarea limbii romane atat la elevii a caror limba materna este romana, cat si la elevii apartinand monoritatilor nationale. Asadar, este vorba de a avea in vedere o problema comuna. Exista, in ambele cazuri, un obiectiv fundamental - si acesta trebuie identificat -, careia i se pot subordona alte obiective, cu rol de auxiliare in raport cu primul.(...)

In ceea ce ne priveste, suntem pentru identificarea limbii standard ca obiectiv al predarii limbilor in scoala si pentru considerarea aspectului oral al limbii ca baza de invatare si de abordare.

Limba standard este varietatea limbii in care toti vorbitorii unei limbi accepta sa se recunoasca. Intre vorbotorii aceleiasi limbi exista diferente sesizabile: intr-un fel vorbeste un profesor, in alt fel un padurar, in alt fel un functionar sau un elev. Dar ceea ce au ei in comun este capacitatea de a se raporta la un model idealizat de limba, pe care l-ar numi - in cazul nostru - romana (...)"
"O chestiune care trebuie stabilita cu claritate si ale carei concluzii trebuie respectate cu fermitate este de a determina ce se invata in scoala, din punctul de vedere al predarii limbii romane. Facem precizarea ca ata punerea problemei, cat si raspunsurile, au valabilitate in ceea ce priveste predarea limbii romane atat la elevii a caror limba materna este romana, cat si la elevii apartinand monoritatilor nationale. Asadar, este vorba de a avea in vedere o problema comuna. Exista, in ambele cazuri, un obiectiv fundamental - si acesta trebuie identificat -, careia i se pot subordona alte obiective, cu rol de auxiliare in raport cu primul.(...)

In ceea ce ne priveste, suntem pentru identificarea limbii standard ca obiectiv al predarii limbilor in scoala si pentru considerarea aspectului oral al limbii ca baza de invatare si de abordare.

Limba standard este varietatea limbii in care toti vorbitorii unei limbi accepta sa se recunoasca. Intre vorbotorii aceleiasi limbi exista diferente sesizabile: intr-un fel vorbeste un profesor, in alt fel un padurar, in alt fel un functionar sau un elev. Dar ceea ce au ei in comun este capacitatea de a se raporta la un model idealizat de limba, pe care l-ar numi - in cazul nostru - romana (...)"

 

www.editurauniversitara.ro

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!