Avizat M.E.C. conform O.M. nr. 6250/21.12.2020
Lucrarea Matematica. Evaluarea Nationala 2022 vine in intampinarea asteptarilor elevilor si profesorilor aflati pe traseul pregatirii Evaluarii Nationale 2022, in contextul lansarii, in 2021, a unui nou format al subiectului de examen.
Tinand seama de competentele vizate prin programa de examen, precum si de exigentele firesti ale studiului matematicii, am gandit o structura complexa si eficienta, lucrarea continand un memorator, 14 teme/lectii recapitulative din materia pentru examen a claselor V-VIII si 70 de teste dupa modelul subiectului de examen. La primele teste, elevul poate completa raspunsul in spatiul alocat, ca un exercitiu de redactare necesar in perspectiva viitoarelor evaluari, care impun un ritm de lucru si niste obiective precise. In plus, copiii si antrenorii lor au posibilitatea de a studia metodic baremele specifice noului tip de subiect, testele fiind insotite de raspunsuri si sugestii de rezolvare care le ofera un feedback necesar si imediat, astfel incat nivelul de pregatire se poate verifica prin autoevaluare.
Problemele au, in general, un caracter aplicativ, dar si unul ludic, iar reperele teoretice constituie o forma utila de sistematizare a aparatului conceptual necesar rezolvarii subiectelor, precum si lucrului de zi cu zi, in clasa si acasa.
-
Evaluarea Nationala Matematica Clasa a VIII-a 2022 - Gabriel Popa, Adrian Zanoschi, Gheorghe Iurea, Dorel Luchian
Descarca
Nascut la 30 noiembrie 1960, Zanoschi V. Adrian este profesor de matematica la Colegiul „C. Negruzzi”, Iasi.
Premii si distinctii:
•Premiul Pogor acordat de Primaria Municipiului Iasi pentru rezultatele obtinute la balcaniada de matematica, 2006.
•Diploma „ Gheorghe Lazar”, clasa I, acordata de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului pentru merite deosebite in activitatea la catedra si pentru rezultate remarcabile obtinute in formarea si educarea tinerilor, 2007.
•Diploma de excelenta acordata de Guvernul Romaniei pentru palmaresul realizat in domeniul educatiei si pozitia de excelenta detinuta in galeria de olimpici ai scolii romanesti, 2008.
•Diploma de excelenta acordata de Ministerul Educatiei si Cercetarii pentru rezultatele deosebite obtinute la olimpiadele internationale desfasurate in anul scolar 2005-2006.
•Diploma de excelenta acordata de Ministerul Educatiei si Cercetarii si Tineretului pentru rezultatele deosebite obtinute la olimpiadele internationale desfasurate in anul scolar 2006-2007.
•Diploma de excelenta acordata de Ministerul Educatiei si Cercetarii si Tineretului pentru rezultatele deosebite obtinute la olimpiadele internationale desfasurate in anul scolar 2007-2008.
•Diploma de excelenta acordata de Ministerul Educatiei si Cercetarii si Inovarii pentru rezultatele deosebite obtinute la olimpiadele internationale desfasurate in anul scolar 2008-2009.
•Diploma de excelenta acordata de Ministerul Educatiei si Cercetarii si Inovarii pentru rezultatele deosebite obtinute la olimpiadele internationale desfasurate in anul scolar 2011-2012.
Avizat M.E.C. conform O.M. nr. 6250/21.12.2020
Lucrarea Matematica. Evaluarea Nationala 2022 vine in intampinarea asteptarilor elevilor si profesorilor aflati pe traseul pregatirii Evaluarii Nationale 2022, in contextul lansarii, in 2021, a unui nou format al subiectului de examen.
Tinand seama de competentele vizate prin programa de examen, precum si de exigentele firesti ale studiului matematicii, am gandit o structura complexa si eficienta, lucrarea continand un memorator, 14 teme/lectii recapitulative din materia pentru examen a claselor V-VIII si 70 de teste dupa modelul subiectului de examen. La primele teste, elevul poate completa raspunsul in spatiul alocat, ca un exercitiu de redactare necesar in perspectiva viitoarelor evaluari, care impun un ritm de lucru si niste obiective precise. In plus, copiii si antrenorii lor au posibilitatea de a studia metodic baremele specifice noului tip de subiect, testele fiind insotite de raspunsuri si sugestii de rezolvare care le ofera un feedback necesar si imediat, astfel incat nivelul de pregatire se poate verifica prin autoevaluare.
Problemele au, in general, un caracter aplicativ, dar si unul ludic, iar reperele teoretice constituie o forma utila de sistematizare a aparatului conceptual necesar rezolvarii subiectelor, precum si lucrului de zi cu zi, in clasa si acasa.
www.editurauniversitara.ro
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.