Managementul comunicarii in situatii de criza

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0858-7

    Doi: 10.5682/9786062808587

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

2500 RON

Disponibilitate: în stoc



Mai multe detalii Managementul comunicarii in situatii de criza

Continutul acestui manual este destinat studentilor care studiaza Managementul Crizelor in cadrul programelor de master. Modelele teoretice si optiunile practice ale diverselor scoli de gandire prezentate in text sunt urmaresc sa familiarizeze studentii cu domeniul managementului crizelor in general si cu gestionarea comunicarii in situatii de criza in special. Scopul urmarit este acela de a oferi cadrul informational in interiorul caruia studentii sa poata intelege dinamica organizationala in situatii de criza, sa analizeze modele de gestionare a crizelor dar si posibile directii de actiune pentru managementul comunicarii in situatii de criza concrete.

Ca logica generala, lucrarea analizeaza pe scurt unele dintre principalele abordari din domeniile managementului strategic, comunicarii de masa, influentei sociale, analizei riscului, crize si managementul crizelor cu referiri ulterioare imediate la modele practice utilizate in prezent. Accentul a fost pus pe prezentarea unor solutii practice utilizate in domeniu si care au avantajul ca pot fi usor adaptate la realitatile organizationale contemporane.

Diversele formate de analiza si de planificare prezentate pot fi usor adaptate pentru situatii concrete diverse, elaborarea unui draft pentru un plan de managementul crizei sau o strategie de comunicare.

Cuprinsul cărţii Managementul comunicarii in situatii de criza

Management strategic si planificare strategica /11

Planificarea bazata pe scenarii / 23

Comunicare si societate/ 29

Efectele mass media / 45

Influenta sociala / 56

Criza - definitii, caracteristici / 65

Riscul si analiza riscului / 76

Comunicarea de risc / 84

Managementul problemelor/96

Modele de analiza a crizei/ 102

Planul de management al crizei / 106

Strategii de comunicare/ 124

Evaluarea relatiilor publice – notiuni generale / 133

Bibliografie /140

Despre autor

Viorel Mihaila

Te-ar mai putea interesa şi..

CALITATEA OCUPARII IN FIRMELE DE DIMENSIUNI MICI

CALITATEA OCUPARII IN FIR..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

000 RON Detalii

Deontologia functiei publice

Deontologia functiei publ..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

2000 RON Detalii

Jurnalismul si comunicarea in epoca Noilor Media

Jurnalismul si comunicare..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

2408 RON Detalii


Dezavantaje si inegalitati in educatie si pe piata muncii

Dezavantaje si inegalitat..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

000 RON Detalii

Psihosociologia grupurilor şi organizaţiilor

Psihosociologia grupurilo..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

1740 RON Detalii

Monitorizarea si evaluarea calitatii ingrijirii in institutiile care furnizeaza servicii de ingrijire de lunga durata destinate persoanelor varstnice

Monitorizarea si evaluare..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

000 RON Detalii

Promoţii

Contabilitatea aplicata a intreprinderilor si microintreprinderilor

Contabilitatea aplicata a..

Contabilitate

3500 RON Detalii 38.53 RON

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Metoda si modelare

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

PATRICK BIRKINSHAW PATRICK BIRKINSHAW Professor Patrick Birkinshaw has been a professor since 1990, and has lectured a ... citeşte mai mult →