Managementul comunicarii in situatii de criza

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0858-7

    Doi: 10.5682/9786062808587

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

2500 RON

Disponibilitate: în stoc



Mai multe detalii Managementul comunicarii in situatii de criza

Continutul acestui manual este destinat studentilor care studiaza Managementul Crizelor in cadrul programelor de master. Modelele teoretice si optiunile practice ale diverselor scoli de gandire prezentate in text sunt urmaresc sa familiarizeze studentii cu domeniul managementului crizelor in general si cu gestionarea comunicarii in situatii de criza in special. Scopul urmarit este acela de a oferi cadrul informational in interiorul caruia studentii sa poata intelege dinamica organizationala in situatii de criza, sa analizeze modele de gestionare a crizelor dar si posibile directii de actiune pentru managementul comunicarii in situatii de criza concrete.

Ca logica generala, lucrarea analizeaza pe scurt unele dintre principalele abordari din domeniile managementului strategic, comunicarii de masa, influentei sociale, analizei riscului, crize si managementul crizelor cu referiri ulterioare imediate la modele practice utilizate in prezent. Accentul a fost pus pe prezentarea unor solutii practice utilizate in domeniu si care au avantajul ca pot fi usor adaptate la realitatile organizationale contemporane.

Diversele formate de analiza si de planificare prezentate pot fi usor adaptate pentru situatii concrete diverse, elaborarea unui draft pentru un plan de managementul crizei sau o strategie de comunicare.

Cuprinsul cărţii Managementul comunicarii in situatii de criza

Management strategic si planificare strategica /11

Planificarea bazata pe scenarii / 23

Comunicare si societate/ 29

Efectele mass media / 45

Influenta sociala / 56

Criza - definitii, caracteristici / 65

Riscul si analiza riscului / 76

Comunicarea de risc / 84

Managementul problemelor/96

Modele de analiza a crizei/ 102

Planul de management al crizei / 106

Strategii de comunicare/ 124

Evaluarea relatiilor publice – notiuni generale / 133

Bibliografie /140

Despre autor

Viorel Mihaila

Te-ar mai putea interesa şi..

Repere în sociologia relaţiilor internaţionale

Repere în sociologia rel..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

2890 RON Detalii

Psihosociologia grupurilor şi organizaţiilor

Psihosociologia grupurilo..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

1740 RON Detalii

Tehnici de redactare in presa scrisa

Tehnici de redactare in p..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

1500 RON Detalii


Psihosociologia carierei

Psihosociologia carierei..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

2030 RON Detalii

COMUNICAREA POLITICĂ PRIN SOCIAL MEDIA ȘI REACȚIILE PUBLICULUI ONLINE

COMUNICAREA POLITICĂ PRI..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

3371 RON Detalii

Sociologia muncii

Sociologia muncii..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

840 RON Detalii

Promoţii

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

Recomandările editurii

Cartea junglei

Cartea junglei..

Tezaur bibliografic scolar

600 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

VLADIMIR TISMĂNEANU VLADIMIR TISMĂNEANU     Vladimir Tismaneanu (n. 4 iulie 1951, Brasov) este un politolog ... citeşte mai mult →