Urmarire comenzi Persoane fizice / Vanzari: 0745 200 718 / 0745 200 357 /// Comenzi Persoane juridice: 0721 722 783

Editura Universitara Empatia in scoala - Cunoastere, comunicare, competenta - Nicoleta Duta

14,45 Lei

ISBN: 978-973-749-932-5

Anul publicării: 2010

Editia: III

Pagini: 119

Editura: Editura Universitara

Autor:

Nicoleta Duta
Stoc epuizat
Cod Produs: 9789737499325 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Unde se gaseste
  • Autori
  • Review-uri (0)

Prin prezenta lucrare dorim să lansăm o invitaţie la cunoaşterea celuilalt, la sensibilitatea psihologică profundă a persoanelor cu care interacţionăm, la încercarea de a ne transpune şi pătrunde în “interiorul” fiecărei persoane, “ca şi cum” am fi cealaltă persoană, însă fără să ne pierdem propria identitate, cum de altfel afirma C. Rogers.

 

De asemenea, lucrarea se constituie ca o invitaţie la a învăţa să ne dezvoltăm capacitatea empatică în cadrul comunicării cu ceilalţi, o invitaţie prin care profesorul să conştientizeze faptul că trebuie să-l cunoască pe elev, să încerce să-l înţeleagă şi să-l ajute să se integreze cu succes în societate. Mai mult decât atât, profesorii trebuie formaţi, astfel încât să fie sensibilizaţi la a avea o atitudine empatică, indispensabilă în relaţiile cu ceilalţi.

 

Un pedagog de prestigiu, cum este Jozef Stefanovic (1979) consideră capacitatea de a înţelege elevul drept trăsătură esenţială a tactului pedagogic.

www.editurauniversitara.ro

Nicoleta Duta
Nicoleta Duta

Asistent universitar la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Departamentul de Formare a Profesorilor, Universitatea din Bucuresti, unde sustine activitati de seminar la o serie de discipline, printre care: Fundamentele pedagogiei, Managementul clasei de elevi, Instruire asistata de calculator, etc.

Absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, promotia 2005.

In cadrul aceleiasi facultati a absolvit programul de Master „Management şi Evaluare Educaţionala” (2005-2007) şi Doctorat la Scoala Doctorala de Psihologie si Ştiinţele Educaţiei (2007-2011).

A urmat stagii de formare, perfecţionare şi cercetare in perioada 2006-2007 (stagiu de studii universitare prin programul de mobilitaţi ERASMUS), 2008-2009 (stagiu de studii postuniversitare şi de cercetare pentru elaborarea tezei de doctorat) la Universitatea din Barcelona, Spania.

Desfaşoara activitaţi in calitate de membru expert in cadrul proiectelor de cercetare naţionale şi internaţionale.

Autoarea este membru in Comisia de Evaluare şi Asigurare a Calitaţii la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, in cadrul Asociaţiei Consilierilor din Romania şi in colectivul redacţional al revistei „Educaţia Azi”.

A publicat un numar de peste 50 de articole in reviste de specialitate din ţara/strainatate şi in volumele unor conferinţe naţionale şi internaţionale; dintre cele recente amintim: Professional development of the university teacher – inventory of methods necessary for continuing training. In Procedia-Social and Behavioural Sciences, vol. 33, 1003-1007 (2012); Professional development of academics teachers – reflection on participation in training programs. In vol. International Conference AFASES (2012), indexat EBSCO, 345-350.


In anul 2010 a mai publicat la Editura Universitara cartea „Empatia in şcoala: cunoaştere, comunicare, competenţa”.

La alte edituri, a publicat: El papel de las TIC en la educación superior – un estudio empírico sobre las necesidades formativas del profesorado universitario. In Cerrillo A.M. & Delgado A.M (coord.) La inovacion en la docencia del Derecho a traves del uso de las TIC, Barcelona: Huygens Editorial (2012); Problematica activitaţii profesionale a cadrelor didactice universitare - dificultaţi, obstacole. In CNIV, Bucureşti: Editura Universitaţii din Bucureşti (2012); The issue of socialization process of young university teachers – perceptions and attitudes regarding possible participation in a training program. In Education and Creativity for a Knowledge Society, 5th ed., Bucureşti: Editura Universitaţii Titu Maiorescu (2011); in colab. cu Forés, A., Escofet, A. Conexión entre el aprendizaje informal y formal de los jóvenes de la generación digital en la universidad. In Nagy, M., Clipa, O. (ed.). Tendinţe actuale in Ştiinţele Educaţiei, Suceava: Editura Universitaţii “Stefan cel Mare” (2011).

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!