Comunicarea profesori-parinti in scoli din medii dezavantajate

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0531-9

    Doi: 10.5682/9786062805319

  • Anul publicării:

000 RON

Disponibilitate: în stoc



Mai multe detalii Comunicarea profesori-parinti in scoli din medii dezavantajate

Lucrarea "Comunicarea profesori-parinti in scoli din medii dezavantajate" este pusa la dispozitie in format online, integral si gratuit, de catre Institutul de Stiinte ale Educatiei din Bucuresti.

Cartea poata fi descarcata de la butonul "Descarca fragment" situat sub imaginea copertei volumului. 

Cuprinsul cărţii Comunicarea profesori-parinti in scoli din medii dezavantajate

REZUMAT /8

I. REPERE TEORETICE / 14

II. CONTEXTUL CERCETARII / 17

III. METODOLOGIA CERCETARII/ 19

III.1. Scopul si obiectivele cercetarii / 19

III.2. Ipoteza cercetarii/20

III.3. Descrierea si selectarea grupului tinta/20

III.4. Designul cercetarii / 21

III.5. Instrumentele de cercetare utilizate /23

III.5.1. Instrumente aplicate inaintea implementarii programului de formare / 23

III.5.2. Instrumente aplicate dupa implementarea programului de formare /25

III.5.3. Formare pe tema comunicarea profesori-parinti /26

III.6. Limitele cercetarii/ 27

IV. REZULTATELE CERCETARII / 28

IV.1. Rezultatele studiului de pilotare a chestionarului pentru profesori /28

IV.2. Comunicarea cu scolile /29

IV.3. Analiza datelor cantitative / 29

IV.3.1. Descrierea grupurilor /30

IV.3.2. Nivel de cunostinte / 31

IV.3.3. Autoevaluarea profesorilor / 34

IV.3.4. Evaluarea parintilor de catre profesori / 36

IV.3.5. Relatia dintre autoevaluarea profesorilor si evaluarea realizata de

catre profesori despre parinti/ 37

IV.3.6. Satisfactia profesorilor cu privire la cursul de formare/ 37

IV.4. Analiza datelor calitative / 37

IV.4.1. Teme generale /38

IV.4.2. Detalierea temelor generale/ 40

V. CONCLUZII/ 51

V.1. Profesori /51

V.1.1. Cunostintele acumulate de profesori /51

V.1.2. Influenta vechimii in invatamant asupra acumularii de cunostinte /52

V.1.3. Atitudini / 53

V.1.4. Satisfactia profesorilor cu privire la cursul de formare/ 54

V.2. Parinti / 54

V.3. Dificultati/54

VI. PROPUNERI SI RECOMANDARI / 56

VI.1. Recomandari pentru implementarea reusita a unui program de formare in

scoli / 56

VI.1.1. Pregatirea inainte de inceperea cursului /56

VI.1.2. Continutul cursului (tema comunicarea profesori-parinti) /57

VI.1.3. Durata cursului / 57

VI.1.4. Implicarea parintilor/58

VI.1.5. Aspecte organizatorice / 58

Referinte bibliografice / 59

Anexe/61

Anexa 1: Chestionar pentru profesori, aplicat inaintea implementarii programului

de formare/ 61

Anexa 2: Ghid de interviu – focus grup parinti/ 67

Anexa 3: Chestionar pentru profesori, aplicat dupa implementarea programului de

Formare/70

Anexa 4: Chestionar feedback – evaluarea cursului de catre profesori /76

Despre autor

Coordonator Delia Goia

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

Filosofie, credinta si drept

Filosofie, credinta si dr..

Drept

4500 RON Detalii 60 RON

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

ROBERT SCHWARTZ ROBERT SCHWARTZ   Robert Schwartz este sef de redactie al Redactiei romane a postului de ... citeşte mai mult →