1830 RON
Disponibilitate: stoc epuizat
Acest produs nu este pe stoc momentan.
Propunându-şi prezentarea principalelor componente ale demersului promoţionl şi, mai ales, conştientizarea rolului acestuia în orientarea activităţii agenţilor economici, dar şi sporirea interesului pentru cunoaşterea teoriei şi practicii de marketing în domeniu, lucrarea "Tehnici promoţionale" se adresează studenţilor din cadrul Universităţii Româno - Americane, cursanţi ai facultăţilor cu profil economic, precum şi doritorilor în descifrarea problematicii complexe presupusă de conectarea firmelor care îşi desfăşoară activitatea la cerinţele actuale ale pieţei privind instrumentul promoţional.
Mihai Papuc
SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti
SC Astro Impex SRL- Bucuresti
SC Nicol Cart SRL – Bucuresti
SC Larry Cart SRL – Bucuresti
SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti
SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti
SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti
SC Maricom 94 SRL – Bucuresti
SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti
Limbi si literaturi straine
Mediu
Economie generala
Management
Economie generala
Didactica / Perfectionari
Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine
Mihai Eminescu
Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 -15 iunie 1889) a fost poet , prozator roman,   ...
citeşte mai mult →
GABRIEL ANDREESCU
Gabriel Andreescu este profesor asociat la Facultatea de Stiinte Politi ...
citeşte mai mult →