Marketing public

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-373-6

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 237

2408 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Ion Boboc

Doctor în sociologie, conferenţiar universitar la Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir”, cursuri de licenţă la Facultatea de Ştiinţe Politice, la Facultatea de Ştiinţe Juridice şi Administrative şi la Facultatea de Istorie. Director al masterului „Guvernare, integrare europeană şi politici publice”. Titular al cursurilor: „Management strategic în administraţia publică”, „Management politic”, „Marketing public”, „Marketing politic”, „Partide şi familii de partide europene”, „Partide şi familii de partide în Europa de Sud-Est după 1945”. Principalele lucrări publicate în volum, ca autor unic: - Managementul cultural în economia de piaţă. Ghid practic, Bucureşti, Editura Protector As, 1998 - Calitatea vieţii de muncă. Realităţi şi perspective psihosociologice şi educaţionale, Bucureşti, Editura Protector As, 2000 - Consilierea profesională pentru tineri şi adulţi, Bucureşti, Editura Ecologică, 2001 - Psihosociologia organizaţiilor şcolare şi managementul educaţional, Bucureşti, Editura Didactică şi Pedagogică (EDP), 2002 - Comportament organizaţional şi managerial. Fundamente psihosociologice şi politologice, vol. I şi II, Bucureşti, Editura Economică, 2003 - Ştiinţele educaţiei: politici educaţionale, teorie şi practică, Bucureşti, Editura Victor, 2004 - Managementul organizaţiilor non-guvernamentale, Bucureşti, EDP, 2004 - Management politic. Ştiinţa şi arta conducerii în politică, Bucureşti, Editura Sylvi, 2005 - Marketing politic şi consultanţă guvernamentală, Bucureşti, Editura Universitară, 2006 - Managementul organizaţiilor non-guvernamentale (Ediţia a II-a, prescurtată), Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2007 - Management politic. Ştiinţa şi arta conducerii în politică (Ediţia a II-a, revăzută şi adăugită), Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2007 - Partide şi familii politice europene, Bucureşti, Editura Universitară, 2008 - Marketing public, Bucureşti, Editura Universitară, 2008 - Management strategic. Teorie şi practici privind formele asociative de tip public, privat şi ONG în agricultură, Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2009 - Partide şi familii politice din Europa de Sud-Est, Bucureşti, Editura Pro Universitaria, 2010.

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

Contabilitatea aplicata a intreprinderilor si microintreprinderilor

Contabilitatea aplicata a..

Contabilitate

3500 RON Detalii 38.53 RON

Filosofie, credinta si drept

Filosofie, credinta si dr..

Drept

4500 RON Detalii 60 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu a fost un poet si fabulist român. A debutat cu poezii publica ... citeşte mai mult →

Interviuri

HORIA GARBEA HORIA GARBEA Horia Garbea (n. 10 august 1962, Bucuresti) este un scriitor roman. Membru al Un ... citeşte mai mult →