Marketing - aspecte teoretice, studii de caz, aplicaţii, teste

Marketing - aspecte teoretice, studii de caz, aplicaţii, teste

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-501-3

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 289

2311 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Coordonator Ion Smedescu

Unde se găseşte

Te-ar mai putea interesa şi..

Marketing

Marketing..

Marketing

1927 RON Detalii


Peace Marketing

Peace Marketing..

Marketing

000 RON Detalii

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Metoda si modelare

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

PATRICK BIRKINSHAW PATRICK BIRKINSHAW Professor Patrick Birkinshaw has been a professor since 1990, and has lectured a ... citeşte mai mult →