MARKETING 2.0 - O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 2: APLICATIE PRACTICA UTILIZAND CERCETAREA SI MODELAREA DE MARKETING

MARKETING 2.0 -  O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 2: APLICATIE PRACTICA UTILIZAND CERCETAREA SI MODELAREA DE MARKETING

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0970-6

    Doi: 10.5682/9786062809706

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 96

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Otilia-Elena Platon

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE comentata, actualizata si simplificata

CONTABILITATEA INSTITUTII..

Economie generala

5200 RON Detalii 57.8 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

Recomandările editurii

GEOGRAFIE - GHID DE PREGATIRE PENTRU BACALAUREAT. Europa-Romania-Uniunea Europeana. Probleme fundamentale

GEOGRAFIE - GHID DE PREGATIRE ..

Carte Preuniversitara

3372 RON Detalii

RASTURNAND PARADIGMA PEDEPSEI. O imagine in miscare a reprezentarii violentei in spectacol si media

RASTURNAND PARADIGMA PEDEPSEI...

Arte si Multimedia

3200 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

ANGELA HĂRĂSTĂŞANU ANGELA HĂRĂSTĂŞANU Angela Harastasanu a fost judecator, presedinte al Curtii de Apel Brasov, membru ... citeşte mai mult →