MARKETING 2.0 - O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 2: APLICATIE PRACTICA UTILIZAND CERCETAREA SI MODELAREA DE MARKETING

MARKETING 2.0 -  O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 2: APLICATIE PRACTICA UTILIZAND CERCETAREA SI MODELAREA DE MARKETING

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0970-6

    Doi: 10.5682/9786062809706

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 96

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Otilia-Elena Platon

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

Recomandările editurii

PUTEREA IMAGINII IN RELATIILE PUBLICE. Norme de protocol si comunicare eficienta

PUTEREA IMAGINII IN RELATIILE ..

Comunicare organizationala

3372 RON Detalii

Apa - viata si energie. Ghid de documentare si executie a instalatiilor de producere a energiei electrice

Apa - viata si energie. Ghid d..

Stiinte tehnice

3854 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →