MARKETING 2.0 - O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 2: APLICATIE PRACTICA UTILIZAND CERCETAREA SI MODELAREA DE MARKETING

MARKETING 2.0 -  O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 2: APLICATIE PRACTICA UTILIZAND CERCETAREA SI MODELAREA DE MARKETING

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0970-6

    Doi: 10.5682/9786062809706

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 96

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Otilia-Elena Platon

Te-ar mai putea interesa şi..

Marketing

Marketing ..

Marketing

2500 RON Detalii


Marketing in sport

Marketing in sport..

Marketing

3500 RON Detalii

Marketing

Marketing..

Marketing

1927 RON Detalii

Promoţii

Trimiterile preliminare ale instantelor din Romania la CJUE. Culegere adnotata de jurisprudenta (2007-2018) - Vol. I-X si Addenda

Trimiterile preliminare a..

Drept

54000 RON Detalii 830 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

RADU NEGRESCU-SUTU RADU NEGRESCU-SUTU   Radu Negrescu‑Sutu (Soutzo) (n. 28 august 1950, Bucuresti) este u ... citeşte mai mult →