MARKETING 2.0 - O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 1

MARKETING 2.0 -  O ABORDARE STRATEGICA DIN PERSPECTIVA CAPITALULUI MARCII. VOLUMUL 1

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0969-0

    Doi: 10.5682/9786062809690

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 156

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Otilia-Elena Platon

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

Trimiterile preliminare ale instantelor din Romania la CJUE. Culegere adnotata de jurisprudenta (2007-2018) - Vol. I-X si Addenda

Trimiterile preliminare a..

Drept

54000 RON Detalii 830 RON

Recomandările editurii

LIMBA GREACA VECHE. SINTAXA CAZURILOR. O NOUA TEORETIZARE

LIMBA GREACA VECHE. SINTAXA CA..

Limbi si literaturi straine

3000 RON Detalii

Contexte de invatare a limbilor straine. Experiente CLIL in Romania

Contexte de invatare a limbilo..

Didactica / Perfectionari

000 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Mihai Eminescu Mihai Eminescu Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 -15 iunie 1889) a fost poet , prozator  roman,   ... citeşte mai mult →

Interviuri

RENATE WEBER RENATE WEBER Renate Weber s‑a nascut la data de 3 august 1955 in orasul Botosani. A absol ... citeşte mai mult →