Introducere in euromarketing. Concepte fundamentale de marketing specifice pietei unice europene

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0633-0

    Doi: 10.5682/9786062806330

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 126

2300 RON

Disponibilitate: în stoc



Mai multe detalii Introducere in euromarketing. Concepte fundamentale de marketing specifice pietei unice europene

Autoarea cartii si-a inceput cariera universitara ca absolventa a Facultatii de Stiinte Economice – Universitatea Transilvania din Brasov, specializarea MARKETING. De-a lungul evolutiei sale profesionale, a urmat Scoala doctorala a Institutului National de Cercetari Economice - Academia Romana, specializandu-se in domeniul integrarii europene.

Lucrarea INTRODUCERE IN EUROMARKETING – Concepte fundamentale de marketing specifice PIETEI UNICE EUROPENE reprezinta o sinteza a preocuparilor stiintifice de 17 ani, aducand laolalta concepte specifice din domeniile: marketing, economia integrarii europene si mediu de afaceri european.

Pentru a evidentia specificitatea abordarilor de marketing pe Piata Unica Europeana, lucrarea prezinta, in Partea I, o scurta incursiune in istoria Uniunii Europene si o prezentare a sistemului institutional-decizional, pentru o buna intelegere a stadiului actual de integrare al acesteia si a efectelor integrarii europene asupra mediului de afaceri. Partea a II-a este consacrata introducerii unor concepte fundamentale ale euromarketingului, stabilirii modalitatilor de abordare strategica a Pietei Unice Europene si ale elementelor specifice mixului de marketing european.

Cuprinsul cărţii Introducere in euromarketing. Concepte fundamentale de marketing specifice pietei unice europene

CUVANT INAINTE / 9

PARTEA I UNIUNEA EUROPEANA SI MEDIUL DE AFACERI EUROPEAN/ 11

Capitolul I - Aparitia si evolutia Uniunii Europene/ 13

I.1. Scurte consideratii generale privind integrarea internationala/14

I.2. Aparitia si evolutia Uniunii Europene /18

 I.2.1. Premise ale aparitiei primei comunitati europene/ 18

 I.2.2. Comunitatea Economica a Carbunelui si Otelului – prima comunitate europeana / 23

 I.2.3. Evolutii ulterioare CECO. De la Piata Comuna la Piata Unica/ 25

Capitolul II Cadrul institutional al Uniunii Europene /36

II.1. Consideratii generale privind sistemul institutional al Uniunii Europene/ 37

II.2. Principalele institutii comunitare /40

Capitolul III -  Elemente specifice mediului de afaceri european / 49

III.1. Provocari ale mediului de afaceri european/ 50

III.2. Specificitati ale economiei europene si implicatiile acestuia asupra mediului de afaceri european / 56

III.2.1. Sectorizarea economiei europene /56

III.2.2. Euro – o moneda unica pentru 19 tari /63

III.2.3. Intreprinderea si mediul de afaceri european. Firmele europene – intre societatea transnationala si IMM/ 66

PARTEA a II-a MARKETING IN UNIUNEA EUROPEANA.

CONCEPTE FUNDAMENTALE DE EUROMARKETING/ 69

Capitolul IV Consideratii generale privind euromarketingul /71

IV.1. Euromarketingul si mediul de afaceri al firmei europene / 72

IV.2. Mediul de marketing european/ 74

Capitolul V. Abordari strategice de marketing ale Pietei Unice Europene/ 93

V.1. Principalele aspecte care determina abordarea strategica a Pietei Unice Europene. Selectarea pietei externe in UE /94

V.2. Strategii de marketing pe Piata Unica/104

Capitolul VI. Mixul de marketing pe Piata Unica Europeana / 107

VI.1. Mixul de marketing european – intre adaptare si standardizare/ 108

VI.2. Aspecte specifice ale mixului de marketing european/ 110

Bibliografie/ 118

Anexe /122

Despre autor

Bianca Tescasiu

Te-ar mai putea interesa şi..

MARKETINGUL INOVATIEI

MARKETINGUL INOVATIEI..

Marketing

2200 RON Detalii

Marketing public

Marketing public..

Marketing

2408 RON Detalii

Marketing

Marketing..

Marketing

1927 RON Detalii


Promoţii

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

Contabilitatea aplicata a intreprinderilor si microintreprinderilor

Contabilitatea aplicata a..

Contabilitate

3500 RON Detalii 38.53 RON

Recomandările editurii

COMUNICAREA POLITICĂ PRIN SOCIAL MEDIA ȘI REACȚIILE PUBLICULUI ONLINE

COMUNICAREA POLITICĂ PRIN SOC..

Sociologie si Stiintele Comunicarii

3371 RON Detalii

PROCESUL DE RECONSTRUCŢIE POST-CONFLICT. STUDIU DE CAZ: AFGANISTAN

PROCESUL DE RECONSTRUCŢIE POS..

Relatii internationale si diplomatie

5000 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

ADRIAN CIOROIANU ADRIAN CIOROIANU Adrian Cioroianu (n. 5 ianuarie 1967, Craiova) este un istoric, jurnalist, eseis ... citeşte mai mult →