MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI DIN PERSPECTIVA POSTMODERNA

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0884-6

    Doi: 10.5682/9786062808846

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 118

2500 RON

Disponibilitate: în stoc



Cuprinsul cărţii MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI DIN PERSPECTIVA POSTMODERNA

1. Autoritate, responsabilitate, putere si libertate in management educaţional / 7

2. Caracteristicile grupului scolar. Relaţii educaţionale in managementul clasei. Roluri si atribuţii ale profesorului-manager al clasei de elevi /15

3. Elemente de pedagogie postmoderna/ 35

4. Elemente de didactica constructivista / 58

5. Construirea relaţiei profesor – elev /76

6. Influenţele postmodernismului in managementul clasei de elevi /98

Bibliografie / 114

Despre autor

Roxana Enache

Roxana Enache este în prezent conferențiar universitar doctor la Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic al Universității Tehnice de Construcții București, autor și coordonator a zeci de lucrări în domeniul Științelor Educației, coordonator de proiecte educaționale, coordonator de lucrări de disertație în domeniul managementului educațional, proiectelor educaționale, președinte al Asociației Profesionale Cognita, vicepreședinte al Asociației Academia Pedagogilor. Susține activități didactice pentru cursuri precum Teoria și metodologia curriculum-ului, Teoria și metodologia instruirii, Teoria și metodologia evaluării, Evaluarea programelor educaționale, Management de Proiect  și alte discipline din domeniul Științelor Educației și are o experiență în formarea inițială și continuă a cadrelor didactice de peste 20 de ani. Desfășoară în calitate de formator programe de formare continuă pe teme de Marketing educațional, Management educațional, Leadership în organizațiile școlare etc.

Autoarea vă propune o serie de lucrări în colecția Științe ale Educației:

Fundamentele managementului educației

Managementul proiectelor educaționale

Managementul curriculum-ului

Managementul clasei de elevi din perspectivă postmodernă

Managementul organizației școlare

Managementul învățării

Managementul comunicării didactice

Managementul schimbării și inovării in educatie

Managementul jocului

Managementul relațiilor educaționale. Negociere si conflict

Managementul situațiilor educaționale speciale

Te-ar mai putea interesa şi..

MANAGEMENTUL ORGANIZATIEI SCOLARE

MANAGEMENTUL ORGANIZATIEI..

Didactica / Perfectionari

2500 RON Detalii

Teoria si metodologia evaluarii

Teoria si metodologia eva..

Didactica / Perfectionari

4500 RON Detalii

Metodologie şi programe pentru definitivat şi gradul didactic II

Metodologie şi programe ..

Didactica / Perfectionari

1740 RON Detalii


Definirea profilului academic al tutorului în E-learning

Definirea profilului acad..

Didactica / Perfectionari

2504 RON Detalii

MANAGEMENTUL RELATIILOR EDUCATIONALE. NEGOCIERE SI CONFLICT

MANAGEMENTUL RELATIILOR E..

Didactica / Perfectionari

2500 RON Detalii

 Evaluarea competentelor elevilor - Exemple de armonizare a metodelor complementare/alternative cu cele traditionale-

Evaluarea competentelor ..

Didactica / Perfectionari

000 RON Detalii

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE comentata, actualizata si simplificata

CONTABILITATEA INSTITUTII..

Economie generala

5200 RON Detalii 57.8 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu a fost un poet si fabulist român. A debutat cu poezii publica ... citeşte mai mult →

Interviuri

VLADIMIR TISMĂNEANU VLADIMIR TISMĂNEANU     Vladimir Tismaneanu (n. 4 iulie 1951, Brasov) este un politolog ... citeşte mai mult →