PARTICULARITATILE CREATIEI ACTORICESTI DE LA SCENA LA UNIVERSUL MEDIA (in realitatea spirituala diurna)

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0754-2

    Doi: 10.5682/9786062807542

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 238

3000 RON

Disponibilitate: în stoc



Mai multe detalii PARTICULARITATILE CREATIEI ACTORICESTI DE LA SCENA LA UNIVERSUL MEDIA (in realitatea spirituala diurna)

Datorita acestui fenomen care este globalizarea, proces multicauzal, datorita dezvoltarii industriei, a aparitiei a numeroase inventii ce au influentat valoric viata in toate datele sale, influenta culturala devine incontestabila intr-un secol poate prea grabit cu el insusi. Concomitent cu aceste influente, gustul pentru literatura a devenit din ce in ce mai nuantat. Una din consecinte este complexitatea genurilor literare, a curentelor avangardiste dar si impactul pe care dramaturgia l-a avut pe plan global concomitent cu teatrul, scena, actorul, interpretarea scenica, televiziunea, media.

Datorita acestor date am putut dezvolta in lucrarea mea un subiect atat de special precum PARTICULARITATILE CREATIEI ACTORICESTI DE LA SCENA LA UNIVERSUL MEDIA (IN REALITATEA SPIRITUALA DIURNA).

Autoarea

Cuprinsul cărţii PARTICULARITATILE CREATIEI ACTORICESTI DE LA SCENA LA UNIVERSUL MEDIA (in realitatea spirituala diurna)

PARTICULARITATILE CREATIEI ACTORICESTI DE LA SCENA LA UNIVERSUL MEDIA/ 3

Realismul si Modernismul/ 4

Avangardismul european si cel romanesc/ 6

NOTIUNI INTRODUCTIVE/ 3

I.1 Sincretismul artelor in creatia scenica /30

I.2 Teoria estetica a receptarii /38

CAPITOLUL II. ESENTA ARTEI ACTORULUI/ 63

II.1 Consideratii preliminare: tipuri de creatori si tipologii artistice/ 87

Comicul - delimitari generale/ 94

Scrierile sale comice/ 102

Redimensionarea comicului in opera lui Caragiale/ 105

Tipurile de comic/ 105

Conceptualizarea estetica a comediilor /112

II.2 Receptarea operei de arta: de la contemplare si analiza, la comprehensiune si recreere/ 117

II.3 Actorul razvratit sau „nesupunerea visata”, un mod de asumare a esentei artei actoricesti/ 121

CAPITOLUL III. MODALITATI EXPRESIVE ALE COMUNICARII SCENICE RAPORTATE ACTORULUI/128

III.1 Analiza aplicata la o lectura de text/ 140

III.2 Medeea, de la eroina mitologica la personaj dramatic/ 142

III.3 Premise pentru o diversitate deschisa de exprimari scenice/ 144

III.4 Medeea lui Jean Anouilh sau lumina din spatele umbrelor/ 154

III.5 Medeea-Iason, un arhetip al dualismului/159

CAPITOLUL IV. DRUMUL ACTORULUI DE FILM CATRE SINE INSUSI/160

CAPITOLUL V. ACTRITA EUGENIA SERBAN, DE LA ARTA TEATRULUI LA CINEMATOGRAFIE SI TELEVIZIUNE/188

CONCLUZII/ 194

BIBLIOGRAFIE/200

Despre autor

Eugenia Serban

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

IRINA SCHROTTER IRINA SCHROTTER Irina Schrotter (n. 5 mai 1965, Iasi, Romania) este una dintre cele mai cunoscut ... citeşte mai mult →