Industria publicităţii. O abordare organizaţională

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-223-4

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 454

3805 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Mai multe detalii Industria publicităţii. O abordare organizaţională

"Cercetarea de faţă abordează dimensiunea organizaţională a publicităţii, propunându-şi să identifice în ce măsură agenţiile de publicitate – ca organizaţii intensiv-cognitive, în care principala resursă o constituie angajaţii şi competenţele deţinute de aceştia, esenţiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri conţinute în reclame) – practică un management democrat, fundamentat pe o cultură organizaţională ce are în prim plan omul şi prin urmare promovează valori menite să ofere satisfacţii în muncă angajaţilor-experţi (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, iniţiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adresează studenţilor şi specialiştilor (cercetători, profesori, dar şi manageri) din domeniul publicităţii, comunicării, dar şi din domeniul sociologiei organizaţiilor şi al resurselor umane." 

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Cristina Leovaridis

Despre autor

Cristina Leovaridis

Unde se găseşte

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Te-ar mai putea interesa şi..

Dezbaterea in sfera publica interconectata

Dezbaterea in sfera publi..

Arte si Multimedia

000 RON Detalii

Flux, Piaţă culturală şi Efecte ale Convergenţei spectaculare. Către o ecologie a mediatizării

Flux, Piaţă culturală ..

Arte si Multimedia

2408 RON Detalii

Industria publicităţii. O abordare organizaţională

Industria publicităţii...

Arte si Multimedia

3805 RON Detalii


Viaţă, destin şi film

Viaţă, destin şi film..

Arte si Multimedia

2890 RON Detalii

Spiritul Dunarii

Spiritul Dunarii ..

Arte si Multimedia

1740 RON Detalii

PARTICULARITATILE CREATIEI ACTORICESTI  DE LA SCENA LA UNIVERSUL MEDIA (in realitatea spirituala diurna)

PARTICULARITATILE CREATIE..

Arte si Multimedia

3000 RON Detalii

Promoţii

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE comentata, actualizata si simplificata

CONTABILITATEA INSTITUTII..

Economie generala

5200 RON Detalii 57.8 RON

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

NEAGU DJUVARA NEAGU DJUVARA Neagu Djuvara (n. 18 august 1916, Bucuresti) este un istoric, diplomat si filolo ... citeşte mai mult →