Industria publicităţii. O abordare organizaţională

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-223-4

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 454

3805 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Mai multe detalii Industria publicităţii. O abordare organizaţională

"Cercetarea de faţă abordează dimensiunea organizaţională a publicităţii, propunându-şi să identifice în ce măsură agenţiile de publicitate – ca organizaţii intensiv-cognitive, în care principala resursă o constituie angajaţii şi competenţele deţinute de aceştia, esenţiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri conţinute în reclame) – practică un management democrat, fundamentat pe o cultură organizaţională ce are în prim plan omul şi prin urmare promovează valori menite să ofere satisfacţii în muncă angajaţilor-experţi (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, iniţiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adresează studenţilor şi specialiştilor (cercetători, profesori, dar şi manageri) din domeniul publicităţii, comunicării, dar şi din domeniul sociologiei organizaţiilor şi al resurselor umane." 

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Cristina Leovaridis

Despre autor

Cristina Leovaridis

Unde se găseşte

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Te-ar mai putea interesa şi..

Mass - media - Limbaj, cultură şi acces la realitate

Mass - media - Limbaj, cu..

Arte si Multimedia

1927 RON Detalii

Miscarea ecologista si jurnalism de mediu

Miscarea ecologista si ju..

Arte si Multimedia

000 RON Detalii

100 de pagini despre Cornel Chiriac

100 de pagini despre Corn..

Arte si Multimedia

770 RON Detalii


Tehnici multimedia - vol. II

Tehnici multimedia - vol...

Arte si Multimedia

2890 RON Detalii

Tehnici de publicitate şi creaţie publicitară

Tehnici de publicitate ş..

Arte si Multimedia

2408 RON Detalii

CASE, OAMENI SI POVESTI. Arhitectura si locuire pe Valea Somesului - Salaj

CASE, OAMENI SI POVESTI. ..

Arte si Multimedia

000 RON Detalii

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

ANDREI PIPPIDI ANDREI PIPPIDI   Andrei Pippidi (n. 12 martie 1948, Bucuresti) este un istoric roman, mem­ ... citeşte mai mult →