Industria publicităţii. O abordare organizaţională

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-223-4

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 454

3805 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Mai multe detalii Industria publicităţii. O abordare organizaţională

"Cercetarea de faţă abordează dimensiunea organizaţională a publicităţii, propunându-şi să identifice în ce măsură agenţiile de publicitate – ca organizaţii intensiv-cognitive, în care principala resursă o constituie angajaţii şi competenţele deţinute de aceştia, esenţiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri conţinute în reclame) – practică un management democrat, fundamentat pe o cultură organizaţională ce are în prim plan omul şi prin urmare promovează valori menite să ofere satisfacţii în muncă angajaţilor-experţi (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, iniţiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adresează studenţilor şi specialiştilor (cercetători, profesori, dar şi manageri) din domeniul publicităţii, comunicării, dar şi din domeniul sociologiei organizaţiilor şi al resurselor umane." 

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Cristina Leovaridis

Despre autor

Cristina Leovaridis

Unde se găseşte

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Te-ar mai putea interesa şi..

Muzica la radio. Profilul playlist managerului in contextul trecerii de la radioul clasic la cel digital

Muzica la radio. Profilul..

Arte si Multimedia

3564 RON Detalii

Tehnici de publicitate şi creaţie publicitară

Tehnici de publicitate ş..

Arte si Multimedia

2408 RON Detalii

Viaţă, destin şi film

Viaţă, destin şi film..

Arte si Multimedia

2890 RON Detalii


Ganduri despre sunete

Ganduri despre sunete..

Arte si Multimedia

1445 RON Detalii

Până la capăt! - Contribuţii ale lui Sergiu Nicolaescu la cinematografia naţională

Până la capăt! - Contr..

Arte si Multimedia

1740 RON Detalii

Tehnici multimedia - vol. II

Tehnici multimedia - vol...

Arte si Multimedia

2890 RON Detalii

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE comentata, actualizata si simplificata

CONTABILITATEA INSTITUTII..

Economie generala

5200 RON Detalii 57.8 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

BOGDAN MURGESCU BOGDAN MURGESCU                 Bogdan Murgescu este profesor de ... citeşte mai mult →