Bazele merceologiei

-27%
14,45 Lei   10,55 Lei

ISBN: 978-973-749-466-5

Anul publicării: 2009

Editia: I

Pagini:

Editura: Editura Universitară

Autor: Roxana Elena Stan, Dorina Stănescu, Oana Luminiţa Voicu

Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU-536 Ai nevoie de ajutor? 0745 200 718 / 0745 200 357
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Unde se gaseste
  • Autori
  • Review-uri (0)

Mărfurile şi serviciile au cunoscut de‑a lungul timpului o întreagă evoluţie. Ele au înregistrat modificări sistematice ale caracteristicilor calitative, s‑au schimbat tehnologiile folosite pentru obţinerea lor dar s‑au înregistrat şi schimbări la nivelul percepţiei lor din partea consumatorilor.

Marfa este definită ca produsul de consum (produs care satisface nevoile şi dorinţele oamenilor) satisfacţia obţinută vizând atât interesele producătorului cât şi pe cele ale consumatorului. Marfa poate fi considerată atât un mijloc de satisfacţie al unei nevoi particulare, derivate din dorinţele subiective şi aspiraţiile individului, cât şi un mijloc de producţie derivat din sistemul de consum social.

Mărfurile contemporane sunt lucruri pentru care valoarea prevalează faţă de alte caracteristici şi se manifestă variabil în timp, fiind centrate pe etape bine precizate ale procesului de producţie, ale ciclului de viaţă, manifestându‑se în mod particular în funcţie de momentul şi locul desfăşurării actului de schimb.

O trăsătură distinctă a mărfii contemporane este personalizarea ei în funcţie de ambientul socio‑temporal în care se produce schimbul şi de aici necesitatea evidenţierii caracteristicilor specifice care să răspundă preferinţelor exprimate.

La ora actuală termenul „calitate” a devenit un cuvânt de ordine în toate ţările lumii. Stabilirea obiectivelor calităţii este o preocupare permanentă a conducerii organizaţiilor, fiecare dorind nu numai ameliorarea performanţelor ci şi competitivitatea pe piaţă.

Pentru a avea succes, o companie trebuie să ofere produse/servicii care să satisfacă o nevoie, o utilitate, să satisfacă aşteptările clientului, să fie conformă cu standardele naţionale şi internaţionale, să fie disponibile la preţuri competitive.

Cunoaşterea mărfurilor constituia una din exigenţele fundamentale ale omului contemporan, care în calitate de consumator sau specialist, este destinatarul final al tuturor activităţilor economice.

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Dorina Stănescu
Roxana Elena Stan
Oana Luminiţa Voicu

Scrie un review


Suport clienti Luni - Vineri intre 8.00 - 16.00

0745 200 718 0745 200 357 comenzi@editurauniversitara.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!

A fost sters din wishlist!