Planul de marketing – de la obiective la rezultate

Planul de marketing – de la obiective la rezultate

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0689-7

    Doi: 10.5682/9786062806897

  • Anul publicării:

    Pagini: 164

3500 RON

Disponibilitate: în stoc



Despre autor

Iuliana Petronela Gardan

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Metoda si modelare

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

Recomandările editurii

Cartea junglei

Cartea junglei..

Tezaur bibliografic scolar

600 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

 Nicolae Mărgineanu Nicolae Mărgineanu    Destine marcate de istorie. Din biografia unui reputat cineast ... citeşte mai mult →