Marketing in domeniul afacerilor internationale. Abordari strategice si practice

Marketing in domeniul afacerilor internationale. Abordari strategice si practice

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-591-763-7

    Doi: 10.5682/9796065917637

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 174

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Andreea-Daniela Gangone

Te-ar mai putea interesa şi..

Marketing agroalimentar

Marketing agroalimentar..

Marketing

1927 RON Detalii

Marketing. Teste grila

Marketing. Teste grila..

Marketing

000 RON Detalii

Marketing public

Marketing public..

Marketing

2408 RON Detalii


Marketing

Marketing ..

Marketing

2500 RON Detalii

Promoţii

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

Contabilitatea in partida dubla si legislatia persoanelor juridice fara scop patrimonial, simplificata si actualizata

Contabilitatea in partida..

Contabilitate

5200 RON Detalii 57.8 RON

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu Grigore Alexandrescu a fost un poet si fabulist român. A debutat cu poezii publica ... citeşte mai mult →

Interviuri

PATRICK BIRKINSHAW PATRICK BIRKINSHAW Professor Patrick Birkinshaw has been a professor since 1990, and has lectured a ... citeşte mai mult →