Marketing in domeniul afacerilor internationale. Abordari strategice si practice

Marketing in domeniul afacerilor internationale. Abordari strategice si practice

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-591-763-7

    Doi: 10.5682/9796065917637

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 174

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Andreea-Daniela Gangone

Te-ar mai putea interesa şi..

Tehnici promoţionale

Tehnici promoţionale..

Marketing

1830 RON Detalii


Marketing

Marketing..

Marketing

1927 RON Detalii

Marketing

Marketing..

Marketing

1927 RON Detalii

Promoţii

CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE comentata, actualizata si simplificata

CONTABILITATEA INSTITUTII..

Economie generala

5200 RON Detalii 57.8 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Contabilitatea aplicata a intreprinderilor si microintreprinderilor

Contabilitatea aplicata a..

Contabilitate

3500 RON Detalii 38.53 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

JOXE RAMON BENGOETXEA JOXE RAMON BENGOETXEA Joxe Ramon Bengoetxea obtained his PhD in Law at the University of Edinburgh. ... citeşte mai mult →