Marketing in domeniul afacerilor internationale. Abordari strategice si practice

Marketing in domeniul afacerilor internationale. Abordari strategice si practice

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-591-763-7

    Doi: 10.5682/9796065917637

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 174

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Despre autor

Andreea-Daniela Gangone

Te-ar mai putea interesa şi..

Marketing

Marketing ..

Marketing

2500 RON Detalii


Marketing agroalimentar

Marketing agroalimentar..

Marketing

1927 RON Detalii

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Metoda si modelare

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

CONTABILITATEA INSTITUTIILOR PUBLICE comentata, actualizata si simplificata

CONTABILITATEA INSTITUTII..

Economie generala

5200 RON Detalii 57.8 RON

Filosofie, credinta si drept

Filosofie, credinta si dr..

Drept

4500 RON Detalii 60 RON

Recomandările editurii

Apa - viata si energie. Ghid de documentare si executie a instalatiilor de producere a energiei electrice

Apa - viata si energie. Ghid d..

Stiinte tehnice

3854 RON Detalii

Vocea copilariei

Vocea copilariei..

Timp liber

2800 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Mihai Eminescu Mihai Eminescu Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 -15 iunie 1889) a fost poet , prozator  roman,   ... citeşte mai mult →

Interviuri

DAN CULCER DAN CULCER Dan Culcer (n. 15 iunie 1941) este un critic literar, prozator, poet, traducator ... citeşte mai mult →