Marketing agroalimentar

Marketing agroalimentar

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-000-2

    Doi: 10.5682/9789737490002

  • Anul publicării:

    Ediţia: II

    Pagini: 184

2800 RON

Disponibilitate: în stoc



Mai multe detalii Marketing agroalimentar

Marketingul nu reprezinta doar o functie a intreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa practicam, unde si cand sa facem publicitate, ce sa comunicam clientilor nostri si cum sa o realizam. Marketingul este motorul care conduce firma catre succes.

Specificitatea productiei si circulatiei produselor agricole si alimentare a condus la conturarea unei ramuri specializate denumita "marketing agroalimentar". Intrebarea cheie este "cum sa valorifici cat mai eficient productia agricola si alimentara", iar raspunsul nu poate ignora scopurile generale ale activitatii de marketing legate de adaptarea la nevoile, preferintele si dorintele consumatorilor, de cresterea eficientei economice si de asigurare a dezvoltarii intreprinderii in conditii de concurenta tot mai accentuata. 

Prezenta carte incearca sa raspunda si altor intrebari ce pot constitui preocupari ale studentilor, cercetatorilor, lucratorilor in domeniu ori altor categorii de specialisti.  

Despre autor

Mihai Diaconescu

Conferentiar universitar dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marekting

Absolvent al Facultatii de Comert,  Academia de Studii Economice Bucuresti

Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din Academia de Studii Economice Bucuresti 

Absolvent al cursurilor de "Spirit antreprenorial si economia de piata", organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991)

Absolvent al cursurilor de specializare in "Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului" organizat de Universitatea "Luigi Bocconi" din Milano (Italia)

Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de Stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia)

Doctor in economie din 1999

Autor si coautor a 12 carti in domeniu

Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului 

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Recomandările editurii

Apa - viata si energie. Ghid de documentare si executie a instalatiilor de producere a energiei electrice

Apa - viata si energie. Ghid d..

Stiinte tehnice

3854 RON Detalii

PERSPECTIVE INOVATIVE ALE EVALUARII IN INVATAMANTUL PRIMAR. Evaluarea digitala

PERSPECTIVE INOVATIVE ALE EVAL..

Pedagogia invatamantului primar si prescolar

3500 RON Detalii

PUTEREA IMAGINII IN RELATIILE PUBLICE. Norme de protocol si comunicare eficienta

PUTEREA IMAGINII IN RELATIILE ..

Relatii internationale si diplomatie

3372 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Mihai Eminescu Mihai Eminescu Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 -15 iunie 1889) a fost poet , prozator  roman,   ... citeşte mai mult →

Interviuri

ELENA SIMINA TANASESCU ELENA SIMINA TANASESCU Elena Simina Tanasescu este profesor universitar, indrumator de doctorat in cadr ... citeşte mai mult →