Management în turism şi servicii

Management în turism şi servicii

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-933-2

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 168

000 RON

Disponibilitate: stoc epuizat

Acest produs nu este pe stoc momentan.



Mai multe detalii Management în turism şi servicii

Managementul este unul din factorii esenţiali care explică de ce o ţară este bogată sau săracă – şi cunoscut fiind că imaginea unui tot este dată de componentele sale, am putea spune că însăşi organizaţiile nu sunt bune ori rele, ci ele sunt în concordanţă cu oamenii care le conduc, deci orchestrând cu managementul practicat, ele sunt bine sau rău conduse. Aşadar, una din cerinţele ce se impun în perioada actuală pentru promovarea şi extinderea managementului performant la nivelul organizaţiilor turistice româneşti este dezvoltarea abilităţii şi capacităţii managerilor de a şti să lucreze cu oamenii, de a-i antrena, motiva şi a le canaliza eforturile în direcţia proiectului colectiv care este strategia organizaţiei. Această cerinţă nu trebuie privită ca un simplu exerciţiu teoretic, ci ca unul din principalele mijloace de intervenţie activă pentru sporirea ataşamentului salariaţilor faţă de organizaţie şi misiunea acesteia, pentru receptarea pozitivă a strategiei şi schimbărilor impuse de implementarea ei. Realizarea sa presupune din partea managerilor: disponibilitate pentru dialog şi comunicare, la actul decizional; luarea în consideraţie a aşteptărilor şi intereselor subordonaţilor; explicarea misiunii întreprinderii şi a obiectivelor sale strategice, crearea unui climat şi a unui cadru organizaţional care să favorizeze cooperarea şi comunicarea între indivizi, stimularea creativităţii, dezvoltarea carierei salariaţilor şi aplicarea unui sistem corect de recompense şi sancţiuni. Alături de acestea, forţa exemplului personal, credibilitatea în raporturile cu subordonaţii şi celelalte grupuri de interese, onestitatea şi corectitudinea constituie, de asemenea, alţi factori motivanţi pentru întregul personal. Cartea de faţă are drept scop explicarea procesului de management, a metodelor, instrumentelor şi tehnicilor care trebuie folosite de către factorii decizionali pentru îmbunătăţirea managementului organizaţiilor turistice, în favoarea creşterii competititvităţii acestora pe piaţa unică europeană, constituind prin tema abordată, prin modul de structurare a cercetărilor întreprinse, o lucrare cu valoare ştiinţifică, dar şi cu valoare practică.

Despre autor

Steliana Cojocariu

Licenţiată a Universităţii Româno-Americană din Bucureşti, Facultatea de Economia Turismului Intern şi Internaţional (1996) Doctor în economie, Academia de Studii Economice, Facultatea de Comerţ, cu teza: Posibilităţí privind îmbunătăţirea calităţii serviciilor hoteliere din România în acord cu exigenţele Uniunii Europene (2010) Formator pentru industria ospitalităţii şi turismului la Centrul Naţional de Învăţământ Turistic din Bucureşti între anii 1996-2002 şi la THR CG Bucureşti, între anii 2002-2006 Burse de studii: PHARE la şcoli de turism din Irlanda şi Franţa (1997); Elveţía - Ecoll Swis Sierre (1998); Universitatea CUOA, Italia (2000) Stagii de observare efectuate la hotelul Sofitel din Luxemburg (2002) şi hotelul Novotel din Belgia (2004), oferite de către Asociaţia Europeană a Şcolilor de Hotelărie şi Turism (AEHT), în urma unui concurs de selecţie, profesorilor de la şcolile de turism din Europa. Consilier evaluare examinare la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului din anul 2006 Din anul 2004 şi până în prezent a publicat peste 25 de articole în reviste de specialitate cotate A şi B+ de către CNCSIS şi a elaborat cinci manuale în calitate de coautor: Manualul Directorului de Agenţie de Turism; Manualul Directorului de Hotel; Manualul Directorului de Restaurant; Manualul conducătorului de pensiune mică, patron (girant) în turism; Managementul Calităţii Serviciilor din Turism şi Industria Ospitalităţii.

Unde se găseşte

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

Filosofie, credinta si drept

Filosofie, credinta si dr..

Drept

4500 RON Detalii 60 RON

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Mihai Eminescu Mihai Eminescu Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 -15 iunie 1889) a fost poet , prozator  roman,   ... citeşte mai mult →

Interviuri

ION VIANU ION VIANU     INTERVIU CU ION VIANU       Ion Vianu (n. 15 aprilie 193 ... citeşte mai mult →