Management comercial si politici de marketing

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-606-28-0145-8

    Doi: 10.5682/9786062801458

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 184

2698 RON

Disponibilitate: în stoc



Cuprinsul cărţii Management comercial si politici de marketing

CAPITOLUL I - CONCEPTUL SI NECESITATEA MANAGEMENTULUI STRATEGIC /7

1.1.   Conceptul de management strategic/7

1.2.   Trasaturile managementului strategic - metode, tehnici si instrumente utilizate in managementul comercial/17

1.3    Asemanari si deosebiri intre managementul strategic si planificarea strategica/19

1.4.   Avantajele si limitele managementului strategic/27

1.5.   Atributii, competente si responsabilitati in managementul strategic/28

CAPITOLUL II - ANALIZA MEDIULUI INTERN AL COMPANIEI - STRUCTURA SISTEMICA A CADRULUI MANAGERIAL DIN COMERT /32

2.1.   Resurse necesare/35

2.2.   Instrumente manageriale -  capabilitati/37

2.3.   Analiza lantului valoric/42

2.4.  Cultura organizatiei - responsabilitatea sociala si etica manageriala in domeniul comercial./47

2.5.   Rolul leadership-ului in managementul strategic/49

2.6.   Matricea de Evaluare Interna (IFE)/50

CAPITOL III - ANALIZA MEDIULUI EXTERN /73

3.1.   Prezentare general/73

3.2.   Macromediul firmei/74

3.3.   Micromediul firmei/80

3.4.   Analiza macro-mediului intreprinderii/98

3.5.   Managementul pe baza de buget/102

CAPITOLUL IV -  ELABORAREA STRATEGIEI SOCIETATILOR COMERCIALE /104

4.1.   Conceptul de strategie si principalele caracteristici - managementul strategic al afacerilor/104

4.2.   Viziunea strategica asupra administrarii intreprinderii - tehnici manageriale/120

          4.2.1.  Modelul celor cinci forte ale concurentei/124

          4.2.2.  Avantajul concurential si strategiile generice/132

CAPITOLUL V  -  STRATEGII DE PERFORMANTA /138

5.1.   Elaborarea si implementarea strategiilor/139

          5.1.1.   Analiza SWOT/141

          5.1.2.   Strategii de eficienta/145

          5.1.3.   Strategii de calitate/147

          5.1.4.   Strategii de inovare - managementul pe baza de proiecte/149

CAPITOLUL VI -  STRATEGII DE BUSINESS /152

6.1.   Strategia liderului de cost/152

6.2.   Strategia diferentierii/153

6.3.   Strategia focalizarii/154

6.4.   Strategia de investitii/156

CAPITOLUL VII - STRATEGII DE COMPETITIE /157

7.1.   Strategii in industrii fragmentate/157

7.2.   Strategii in industrii embrionare sau aflate in dezvoltare/159

7.3.   Strategii in industrii mature - managementul prin motivatie/161

7.4.   Strategii in industriile aflate in declin/163

Bibliografie/178

Despre autor

Mihaela-Mirela Dogaru

Asist. univ. drd.,  Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir

Robert Chira

Te-ar mai putea interesa şi..

Promoţii

Filosofie, credinta si drept

Filosofie, credinta si dr..

Drept

4500 RON Detalii 60 RON

CONTABILITATE. DE LA TEORIE LA PRACTICA. Ciclul contabil si inchiderea exercitiului financiar

CONTABILITATE. DE LA TEOR..

Contabilitate

10000 RON Detalii 55 RON

Memomed 2017

Memomed 2017..

Medicina

6400 RON Detalii 80 RON

Recomandările editurii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

SABINA FATI SABINA FATI   Sabina Fati s‑a nascut in 1965, la Petrosani, judetul Hu ... citeşte mai mult →