Industria publicităţii. O abordare organizaţională

  • Autor:

  • Editura: Editura Universitară

    ISBN: 978-973-749-223-4

  • Anul publicării:

    Ediţia: I

    Pagini: 454

3805 RON

Disponibilitate: în stoc



Mai multe detalii Industria publicităţii. O abordare organizaţională

"Cercetarea de faţă abordează dimensiunea organizaţională a publicităţii, propunându-şi să identifice în ce măsură agenţiile de publicitate – ca organizaţii intensiv-cognitive, în care principala resursă o constituie angajaţii şi competenţele deţinute de aceştia, esenţiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri conţinute în reclame) – practică un management democrat, fundamentat pe o cultură organizaţională ce are în prim plan omul şi prin urmare promovează valori menite să ofere satisfacţii în muncă angajaţilor-experţi (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, iniţiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adresează studenţilor şi specialiştilor (cercetători, profesori, dar şi manageri) din domeniul publicităţii, comunicării, dar şi din domeniul sociologiei organizaţiilor şi al resurselor umane." 

                                                                                                                                                                                                                                                                                        Cristina Leovaridis

Despre autor

Cristina Leovaridis

Unde se găseşte

  • Anticariat online
  • SC Atlas Group Distribution SRL– Bucuresti

  • SC Astro Impex SRL- Bucuresti

  • SC Nicol Cart SRL – Bucuresti

  • SC Larry Cart SRL – Bucuresti

  • SC Rolcris Impex SRL – Bucuresti

  • SC Stand Agentie Difuzare Carte – Bucuresti

  • SC Vox 2000 Com SRL – Bucuresti

  • SC Maricom 94 SRL – Bucuresti

  • SC Mario Fair Play Impex SRL – Bucuresti

Te-ar mai putea interesa şi..

Industria publicităţii. O abordare organizaţională

Industria publicităţii...

Arte si Multimedia

3805 RON Detalii

Sociologia receptarii muzicale in sistemul comunicarii de masa. Practici culturale ale tinerilor din mediul urban

Sociologia receptarii muz..

Arte si Multimedia

000 RON Detalii

Până la capăt! - Contribuţii ale lui Sergiu Nicolaescu la cinematografia naţională

Până la capăt! - Contr..

Arte si Multimedia

1740 RON Detalii


Viaţă, destin şi film

Viaţă, destin şi film..

Arte si Multimedia

2890 RON Detalii

100 de pagini despre Cornel Chiriac

100 de pagini despre Corn..

Arte si Multimedia

770 RON Detalii

Naratiune, Postmodernism, Cinema

Naratiune, Postmodernism,..

Arte si Multimedia

770 RON Detalii

Promoţii

Filosofie, credinta si drept

Filosofie, credinta si dr..

Drept

4500 RON Detalii 60 RON

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL ..

Contabilitate

3000 RON Detalii 38.53 RON

Ghid de contabilitate si legislatie pentru Casele de Ajutor Reciproc

Ghid de contabilitate si ..

Contabilitate

4300 RON Detalii 48.17 RON

Recomandările editurii

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MICULUI ÎNTREPRINZĂTOR

GHIDUL LEGISLATIV-FISCAL AL MI..

Contabilitate

3000 RON Detalii

PROCESUL DE RECONSTRUCŢIE POST-CONFLICT. STUDIU DE CAZ: AFGANISTAN

PROCESUL DE RECONSTRUCŢIE POS..

Relatii internationale si diplomatie

5000 RON Detalii

Citatul zilei

Preceptele dreptului sunt: sa traiesti cinstit, sa nu vatami altuia, sa dai fiecaruia ce i se cuvine

Iustinian

Personalităţi

Nicolae Iorga Nicolae Iorga Nicolae Iorga  a fost istoric, critic literar, dramaturg, poet, ministru, prim-minist ... citeşte mai mult →

Interviuri

MORTEN BROBERG MORTEN BROBERG Professor, Faculty of Law, University of Copenhagen. Education: Duke Universit ... citeşte mai mult →